Afgelopen maandag 4 maart vierde PPC de feestelijke heropening van het Experience Center in Wijk bij Duurstede, exact tien jaar na de oprichting. Deze showroom van 200 m², heeft een grondige make-over ondergaan, waardoor het een uitnodigende plek is geworden om de plug & play concepten van PPC te ontdekken.
Als toonaangevende totaalleverancier voor parketteurs, woninginrichters en vloerenspecialisten, biedt PPC niet alleen een uitgebreid assortiment van meer dan 16.000 producten maar wil het ook inspireren om showrooms te laten stralen.
PPC vindt dat een showroom meer kan bieden dan alleen productdisplays. In het Experience Center heeft PPC daarom een omgeving gecreëerd die uitnodigt tot interactie en inspiratie. Uiteraard staan in het vernieuwde Experience Center de plug & play vloerconcepten centraal. Daarnaast biedt het nieuwe verfkleuren, trendy vloeroplossingen en slimme, budgetvriendelijke ideeën. Van een gezellige koffiehoek en kleurrijke stijlhoeken tot wanden voor het creëren van eigen sfeerborden en schermen voor presentaties. Elk element is zorgvuldig gekozen om een omgeving te creëren waar inspiratie, sfeer en overzicht samenkomen.
Lisa Klaassen, directeur van PPC, benadrukt: “In ons nieuwe Experience Center laten we zien wat je kunt bereiken met kleur, decoratie, en aankleding. Met kleine aanpassingen kun je al een groot verschil maken. Loop je vast of heb je inspiratie nodig? Aarzel niet om te vragen; wij staan graag voor je klaar om je te ondersteunen.”
Klaar voor een kleurrijke ervaring?
Maak een afspraak via je accountmanager of de PPC binnendienst (0343 432 321 of info@plintenenprofielencentrale.nl) en plan een bezoek! En mocht Wijk bij Duurstede niet in de buurt zijn, wees dan welkom in een van onze andere PPC filialen voor een impressie van wat het PPC Experience Center te bieden heeft.